Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente

Ziarul Natiunii

Sursa imagine:

Redacția

1000

Nike investește record la Olimpiada de la Paris

Nike face o investiție fără precedent pentru Jocurile Olimpice de la Paris, în speranța că acest impuls de marketing va revitaliza vânzările slabe și va întări concurența cu rivalii săi. Compania americană de îmbrăcăminte sportivă se pregătește pentru un eveniment care reprezintă o revenire la normalitate, după Olimpiada de la Tokyo din 2020, amânată și desfășurată fără spectatori din cauza pandemiei globale.

Nike a prezentat modelele sale pentru Jocurile Olimpice la un eveniment la Paris, la care au participat sportivi sponsorizați precum sprinterul american Sha Carri Richardson și maratonistul kenyan Eliud Kipchoge. Compania a dezvăluit și 13 prototipuri futuriste de pantofi dezvoltate în colaborare cu sportivii.

Heidi O Neill, președinta departamentului pentru consumatori, produse și mărci la Nike, a declarat că această Olimpiadă va fi cea mai mare pentru companie și va implica cea mai mare cheltuială medie. Cu toate acestea, nu a oferit o cifră exactă referitoare la cheltuielile planificate.

În ultimul trimestru, cheltuielile totale de marketing ale Nike au crescut cu 10% față de aceeași perioadă a anului precedent, ajungând la 1 miliard de dolari. O Neill a subliniat că marketingul este investiția prioritară numărul unu pentru companie, care se concentrează pe campanii mai puține, dar mai mari.

Nike se confruntă cu presiunea din partea competitorilor săi, iar compania a angajat un nou director de marketing pentru a-și consolida brandul pe o piață tot mai competitivă a îmbrăcămintei sportive. În timp ce Nike își intensifică eforturile de marketing, rivalul său Adidas a redus cheltuielile de marketing și a investit mai puțin în acest domeniu în 2023 față de anul precedent.

Cu toate acestea, directorii Nike sunt încrezători că investiția lor va stimula cererea, în ciuda presiunii financiare asupra consumatorilor la nivel global. Craig Williams, președintele Nike pentru geografii și piață globală, a subliniat că Jocurile Olimpice rămân un eveniment pozitiv pentru consumatori și un simbol al sportului, chiar și în contextul dificil actual.

Ziarul Natiunii

Presa la un click depărtare.

Categorii

Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente


VOX Press - Partenerul tău în publicitate

2025